HTML

Ismerkedésem a borral

26 éves koromig elsősorban sört fogyasztottam, úgy gondolom, itt az ideje a borral is megbarátkozni. Ezen a blogon ezt a folyamatot követhetitek nyomon, értékeléseket olvashattok a könnyen elérhető, megfizethető borokról. Ha van kedvenc borod, ajánld itt másoknak is! Értékelést írnál? Küldj egy levelet a vektoryy@gmail.com címre!

Friss topikok

Linkblog

Villányi Rosé (Dolium Pincészet, 2008)

2009.11.18. 22:07 Bor Botond

Kezdeti lépés, kitekintés a vörösborok felé. Átmenet.

Az öcsémnek kifejezetten ízlik, én egyelőre "szokom" a nemfehéreket, a héten Soproni-Kapuvári Kékfrankost ittam még a kollegámék saját előállítású borából :)

 

A vörös nehezebb műfaj..

 

A bor ~1000 Ft körüli áron kapható a Kaiser'sben.

Értékelést egyelőre nem közlünk, ahhoz még kevés rosét és vörösbort ittam, hogy el tudjam helyezni egy skálán. A rám eső fél üvegtől igen jó kedvem lett :D

 

 

A képen megfigyelhető a legújabb szerzemény, a tesco borospohár, a leevett terítőrészt pedig nem volt kedvem kivágni :)

1 komment

Címkék: ajánlott rosé

A bejegyzés trackback címe:

https://abor.blog.hu/api/trackback/id/tr131535438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jkrist 2009.11.19. 15:33:57

Ez nem lehetett rossz! Én magam is szívesen megkóstoltam volna... :D
süti beállítások módosítása